STAGE CHALLENGE

Igår behövde jag inte gå till skolan för vi hade stage challenge. Vi träffades vid teatern klockan kvart i 9, men jag och Jason var tidiga så vi satt och pratade i en halvtimma först. Temat på vårt uppträdande var travelling och jag dansade med Jason i den franska scenen. Vi fick öva på scenen tre gånger och efteråt fick vi fritid i fyra timmar så vi gick på starbucks och köpte skor åt Jason (han trampade i hundbajs med sina skolskor som han skulle ha på balen häromdagen, det fick mig att skratta. Ni skulle vart där). Ella, Saskia, Niko och Sandy (var på nordöresan) var med i Central Southlands bidrag. De vann förövrigt.
Vi fick äckligt mycket smink vilket kändes väldigt ovant för jag har slutat använda smink sedan jag kom hit. Jason hade en gigantisk mustach. Den bleknade lite och hälften av den var i mitt ansikte så jag såg ut som att jag smort in mig med smuts. Vi gick till Burger King så.

Idag har jag varit på gymmet och imorgon ska vi åka till the Catlins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0