BAL

Ikväll ska vi gå på bal. Jag har tagit världens längsta dush och rakat benen och målat naglarna. Det är världens hype. I princip det ända vi lärde oss i skolan igår var vilken färg allas klänningar är. Jag är så trött på det. Men idag är det dags. Lena och Lilli kommer hit om någon timma eller så för att fixa hår och smink. Alana är en föredetta frisör så hon ska fixa det åt oss. Alla andra betalar massor för nagel-, smink- och hårappointments och vi får det gratis. Yay.

Min balklänning är lång, navy, öppen i ryggen med band som korsar över och sparkles på sidan. Det är svårt att förklara men jag lägger upp bilder om någon dag eller så. Min efterbalklänning är kort och puderrosa.
Det är tydligen inte accepterat att jag endast kan nämna bilar vid färg men Jason och jag kommer åka till balen i en gammal och grön bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0