SAKER

Idag hjältpe jag, Lena och Lilli till på special olympics, en simtävling för mentalt funktionshidrade. Allt vi behövde göra var att ge simmarna band med sin placering. Så vi missade period 1, 2 och 3. Och nästa vecka kommer vi få diplom för det.

Efter skolan åkte jag och Jason in till town. Han provade en kostym inför balen. Jag börjar bli lite stressad över klänning. Alla är så satsiga här, det är en big deal det här med balen. De flesta har klänningar och jag har inte ens börjat kolla än. Jag borde nog börja snart.

Nu är jag medlem i ett gym. Jag har inte gått på gym på nästan ett år och jag är rätt excited. Jag ska träna för första gången imorgon innan zumba. Nästa vecka ska vi, Lena och Lilli ska också träna där, få program designade för oss.

Jag ska vara med i stage challenge. Skolan sätter up en "föreställning" och tävlar mot andra skolor, tror jag. Vad vet jag. Jason skulle i alla fall dansa i Hargest uppsättning och han behövde en partner så han frågade mig. Det betyder att jag får en fredag off school om några veckor, yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0