HELLO

I fredags kom Jason hem till mig efter skolan vi skrev P/E. Han stannade till sent och vi åt fish and chips. Han, min värdmamma och mina värdsystrar tvingade mig att prova något väldigt kiwi. En friterad korv. Det var inte så gott. Sen tittade vi på balklänningar på ebay.

I lördags cyklade jag och Lena in till town. Vi tittade på klänningar och Lena hittade båda sina (bal och efter-bal) men jag hittade ingen. Sedan köpte jag vinröda byxor och vi gick till starbucks. Sen kom Jason. Lena cyklade hem och vi gick hem till honom. Vi åt glass och tittade på klänningar igen. Nu vet jag nog hur min klänning kommer att se ut, men  jag behöver fortfarande en klänning till efter-balen.
På kvällen gick vi på fest hemma hos Alastair. Det var rätt tråkigt.

Idag gymmade jag med Lena och Lilli. Innan gymmet provade vi canterbury pants. De trodde att vi stulit ett par och kallade på security. Men det hade vi inte, whoops. På gymmet tränade vi ett tag och jag gick hem istället för att vänta på de andra för jag behövde vara hemma tidigare för jag hade practise för stage challenge. Jag och Jason ska dansa vals och låtsas dricka kaffe i den franska delen.
Efteråt köpte vi kaffe innan vi gick hem till mig.

Imorgon ska jag på kayaking camp till Mavora lakes med outdoor rec. Vi ska paddla kajak och rafting i tre dagar. Vi hörs på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0