min sista torsdag i nya zeeland

Imorgon är det min sista skoldag. Konstigt känns det. Jag måste sälja min skoluniform innan skolan så jag får ha på mig mufti. Det bästa är att jag går på sommarlov och det värsta är att jag inte får ha på mig min skoluniorm mer. Jag sa till Lena att jag tänkte ta på mig unformen när jag kom hem idag och gå runt i den resten av kvällen.
Jag var inte i skolan idag. Jag och Rosario följde med Lena till tatueringsstället för idag skaffade hon tatuering. Jag var minst lika nervös som henne (hon var bombsäker på att hon skulle bryta min hand) och vågade först inte titta. Men det var ingen fara. Vi gick på Starbucks två gånger. Före och efter. Vi köpte kaka till vår sista biology period och efter tatueringen bestämde jag och Lena att vi fick lov att köpa några sista kläder som belöning. Hon för att hon överlevt tatuering, jag för att jag överlevt att titta på.

Jag hade tänkt gå på min sista rugbyträning men Jason skippade sin träning så jag bestämde att jag ville hellre vara med honom medan jag fortfarande kan. Jag har inte kunnat vara med honom hela veckan för han har haft production varje kväll. Jag var och tittade igårkväll med Rosario. Det var tråkigt. De var ganska dåliga och skämten var sjukt torra. Men i alla fall. Vi tittade på "Bridesmaids" och googlade hundraser.

och idag har vi varit tillsammans i 8 månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0