25.6

Min sista måndag i Invercargill. Jag har skrivit namn på och sorterat 100 papper för min och Jasons survey. Efter skolan hade jag rubyträning (för vi hade ingen match den här veckan). Min näst sista skills training. Vi gjorde nåra ball drills och övade på att "dyka" och att glida så vi var ganska leriga. Sist spelade vi touch (rugby utan tacklingar). Det var kul.

Både Lena och Jason har production föreställningar varje kväll måndag-torsdag så jag är lite ledsen, för jag ville vara med men var inte tillräckligt bra så jag fick inte. Och de har inte tid att vara med mig vilken är lite tråkigt med tanke på att det är vår sista vecka.

Kommentarer
Postat av: M*

åh jag vill också bo i nya zeeland!

2012-06-25 @ 09:54:50
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0