21.6

Stewart Island var okej, det regnade men inte spöregn. Det var kallt och jobbigt. Jag var sjukt öm när vi kom tillbaka. Första natten var campingplatsen lerig. Vi hörde kiwifåglar på natten. Det bästa var andra dagen när vi kom ut ur bushen till stranden där vi skulle campa, Maori beach. Vi hade en brasa på stranden.

Jag fick inte spela rugbymatchen i måndags vilket var sorgligt för det var den sista matchen jag är här för. Igår gick jag på fitness före skolan och idag hade vi träning. Vi lärde oss att tackla backifrån. Jag har träningsvärk.

Det är 10 dagar kvar tills jag lämnar Invercargill. 10 dagar (!!!).

Kommentarer
Postat av: kiwigirl

Hej, hittade just din blog. Var utbytes student i NZ för många år sedan, min värdfamilj och jag seglade nere runt Stewart island, en av mina höjdpunkter när jag var där. Seglade till stränder som var helt otroliga vackra och avsides. Njut av den lilla tid du har kvar, du kommer inte tillbaka till NZ så lätt, dyrt och långt att åka. Tog du inga bilder från Maori beach?;-)

2012-06-23 @ 18:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0