-

Idag efter skolan hade vi volleyball practise. Efteråt gick vi hem till Lilli medan vi väntade på att Jasons rugby practise skulle sluta. Sedan åkte vi och spelade softball (I suck!) i 40 min innan vi försökte hitta till Girls High' för zumba. Det tog oss typ en halvtimma så vi var nästan 20 min sena, but it was still fun. När vi kom hem hade jag fått ett stort paket från Sverige. Synd bara att jag inte får öppna det förän om en vecka. Igår fick jag ett kort från mormor och morfar, tack!

Imorgon efter skolan ska vi fira Hannahs birthday som var förra veckan, men hon var sjuk på sin födelsedag. Vi ska åka ut till Riverton för en liten surprise get together. Och vi tar med oss badkläder. Håll tummarna för att vi får bra väder!

Jag har ett par exciting weeks framför mig. Nästa torsdag fyller jag 18, på fredagen åker vi på en trip till Stewart Island med International club (they're making me a cake!) och på den 10:onde åker vi på south island tour med STS. Ska jag göra ett bumngy jump? Jag borde nästan göra det...

Oh, och min värdbror Hayden vet att min födelsedag är nästa vecka. Han bara testade mig för att se om jag visste vilken dag det var när jag sms:ade grattis en vecka i förväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0