THURSDAY

Jag behöver inte åka till skolan imorgon. Yus! Det ska bli rätt skönt att sova, jag och Lena ska sega hela dagen. Fast jag bör nog plugga inför mina exams. Jag har matte på måndag, media studies och English på onsdag och biology på torsdag morgon. Appropå skola så tycker min engelskalärare att jag är amazing. Jag fick merit++ på min uppsats och hon konstaterade att jag måste ha läst en del engelska tidigare. För att inte nämna vad hon sa när hon såg att jag läser "Pride and Prejudice."

Jag har fått mig en fanclub. Tre mongos på skolbussen blev helt hysteriska när de fick veta att jag är svensk och typ skrek: "Woho! Swedish girls, awesome! I love you Swedish girl!"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till på dina exams!

2011-09-01 @ 14:46:05
Postat av: fan nr 1 <3

love ya swedish girl!!!

//din favorit ;)

2011-09-01 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0