I HAD A GOOD DAY

Idag skrev vi maths exam och att jag har haft en konstant huvudvärk sedan jag slog i huvudet igår. Så jag har förmodligen skakat om hjärnan rätt ordentligt. Det suger, för jagg vågar inte sticka ut och springa... Men trots detta har det varit en bra dag.

Efter provet tog jag, Lena och Lilli bussen into town. Jag glömde mitt kort så jag kunde inte ta ut pengar men Lena var hur snäll som helst och lånade mig 10 dollar så nu har jag köpt en skinnjacka. Jag har saknat min skinnjacka och jag behöver en ny för min som jag lämnade i Sverige är egentligen för stor. Sedan gick vi på Starbucks, hehe.

På bussen hem kom en av killarna från min "fanclub" fram till mig och gav mig en blomma och sa "I love you". Haha, I have an admirer. I year 10.

När vi kom hem tog jag och Lena med oss våra kameror och gick en promenad för att fota FÅR! Nu har jag en hel drös bilder av får så det får bli ett eget inlägg.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Har dagl läst din blogg.Blev orolig när du skrev att du kastats av hästen och slagit huvudet. Borde du inte vila (sängläge), ta det lugnt nga dar. Fortsätter du att ha huvudvärk bör du kontakta sjukv.

Många kramar fr. mormor o. morfar.





2011-09-05 @ 17:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0