DON'T KNOW WHAT TO PUT AS A HEADING

Det är lugnt mamma. Jag mår bra. Jag är nog bara lite öm. Det känns bättre idag.

Jag är ledig idag så imorse gick jag upp strax efter halv 9 och stack ut och sprang 7 km. Solen sken och fåglarna kvittrade, haha. Det har varit varmt både idag och igår. Hoppas att våren/sommaren är påväg.
Idag måste jag plugga för jag har media studies och English exam imorgon, och på torsdag har jag biology. Sen är alla exams över för min del så jag är ledig på fredag också!

Så fort Lena kommit ut ur duschen ska vi ut och sadla på Trudy. Denna gång tänker jag inte ramla av. Hon är egentligen en snäll häst men hon är 7 (hon är den äldsta hästen vi har), kan vara lite fiesty och har inte ridits på typ två månader.


me and Lena when we made tea last week.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0