CHEERS TO THE FREAKIN' WEEKEND

Igår slutade det med att jag och Lena följde med Delwyne till the other farm over in Wakapatu för att bygga stängsel och plantera träd. Wakapatu ligger precis vid havet och man kan se Stewart Island. Delwyne tog med oss ner till stranden som lär vara sjukt vacker till sommaren. Men igår var det molnigt och lätt regnigt. De brukar tydligen rida där, galoppera längs stranden. Hoppas att vi får göra det någon dag! Haha, de har även tänkt lära oss att surfa där. Vi får väll se hur det går.
På vägent tillbaka till Woodlands stannade vi och handlade mat. Jag och Lena fick ta av oss våra gumboots utanför eftersom att de var rätt leriga. Det är tydligen helt normalt här att man tar av sig skorna när man går in i mataffären. Weird as. Skulle aldrig ens komma på tanken.

Imorse gick jag upp strax efter klockan 9 och stack ut och sprang. 7 km blev det, plus excercises afterwards. Jag vet inte vad jag ska hitta på idag. Tessa är ute och rider på Trudy så det kanske inte blir någon ridtur idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0