BEST WEEKEND SO FAR

Jag kan med säkerhet säga att den här helgen har varit den bästa hittills. Först och främst så har det inte regnat alls. Det har varit sol fredag, lördag och söndag. I fredags åkte vi ut till Riverton efter skolan till Alices crib. Vi åt sjukt mycket och åkte runt längs med havet. Vi satt på några klippor och såg solnedgången, och några badade. Det var typ helt perfekt. Jag har nog aldrig ätit så mycket onyttigt under en kväll som jag gjorde då.

Igår, lördag, tog vi bilen till Bluff som är sydöns sydspets. Jag, Lena och Tessa gick en trail längs med vattnet och sedan upp för Bluff Hill. Haha, vi kände oss extremt otränade på vägen upp; vi stannade och vilade på varenda bänk. Efteråt köpte vi kulglass och Delwyne konstaterade att de håller på att omvända mig från att äta sallad. Vi åkte in till Invercargill och gick på en restaurang vilket blev som min birthday tea för vi kommer inte ha tid någon annan tag. Very good day.

Idag tävlade Tessa dressyr, cross-country och show jumping så vi har varit ute i Otatara i stort sett hela dagen. Det gick bra för Tessa i alla fall. Hon låg på andra plats efter cross-country men vi orkade inte stanna kvar och vänta på resultatet så vi får se hur det gick senare.

Jag har tagit en massa bilder, men jag är för lat för att redigera dem och det tar upp så mycket av internet att ladda upp dem så jag tänker inte ladda upp dem nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0