LAST DAY OF SCHOOL

Idag var sista dagen i skolan innan exams. The year 13s gjorde pranks. Äggade och kastade vattenballonger på juniors, byggde ett fort av kartong, plastade in träd, skrev på asfalten och spray-painted fönstren samt fyllde cafeterian med ballonger. Jason och Blake skulle ha fake tans så jag blev en aning besviken när de såg ut som ostbågar imorse. Vi fick veta nästa års head students också. Ganska stor grej. Vi slutade efter period 4 så jag, Jason, Lilli och Lena satt i the library tills bussen gick. Jag läste en bok om maskar. Mycket intressant faktiskt.

När vi kom hem bakade jag cinnamon buns och sprang 7 km. Delwyne said my buns are divine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0