2 DAYS LEFT OF SCHOOL

Idag var det över 20 grader och sol. Vi höll på att löka ihjäl i våra skoluniformer. I lösdags var det snöstorm. Vad ska man tro egentligen? Jag gjorde i princip ingenting i skolan. Det är sista dagen innan exams på onsdag så vi gör i stort sett bara revision.

Efter skolan åkte jag in till town med Jason. Han hjälpte mig att köpa julklappar som jag ska skicka hem till Sverige. Spännande va? Sedan gick vi till the velodrome där vi spelar basket. Jag är verkligen inte någon basketspelare. Bara så att ni vet. Men den här veckan förlorade vi bara med 15. Det brukar vara minst 30 (lol).

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar hur ert väder ändras värre än i sverige ;)

vad önskar du dig i julklapp sötis??

saknar dig // den bästa <3

2011-11-07 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0