SVAR



Jag kommer faktiskt inte att vara ensam. Vi är tre utbytesstudenter bara från Sverige som kommer att flyga tillsammans fram till Sydney. I London kommer vi att träffa andra utbytesstudenter från hela Europa som också ska till Nya Zeeland. Där kommer jag att möta Lena från Tyskland som kommer att bo hos samma familj som jag under det kommande året. Under längre flygningar har man också en representant från STS med sig. Men jag kommer att ha någon med mig hela tiden vilket känns tryggt, man är inte ensam om situationen. Det känns dock läskigt ändå. Jag kommer att vara "ensam" på ett sätt som jag inte varit förut. Jag är mest nervös över immigration, det känns som en utmaning i sig. Och att överleva flygtimmarna. Jag är inget fan av att flyga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0