ÖGONFRANSAR

På James Hargest College, eller skolor över huvudtaget i Nya Zeeland, är det en hel del regler. En av dessa regler som jag kommer att behöva följa är no make-up. Kanske inte så kul om man skulle råka vakna upp med en jättefinne eller bara ha en fulperiod. Jag har pratat med min värdsyster och man kan tydligen sminka sig lite grann, everybody do it. Concealer kan jag tänka mig är ok ((kom ihåg att köpa ny!!)) Dock har jag den bästa lösningen. Idag har jag varit iväg och färgat ögonfransarna! Det håller ju förstås inte hela året, jag kan ju alltid färga dem igen. Men skönt att slippa tänka på smink ett tag i alla fall. Även om jag inte har en före-bild kanske ni kan föreställa er vilken skillnad det har gjort. För skillnad är det. Definitivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0