SÅHÄR KÄNNS DET JUST NU

Jag vill åka iväg typ nu. Jag vill hur mycket som helst. Idag har inte varit den bästa utav dagar så jag vill bara bort. Det gick okej på biologiredovisningen som vi höll idag, men nationella i Engelska B speaking gick dåligt. Jag blir så besviken på mig själv. Så nu kan jag inte tänka på något annat än. Det fick mig att bli lite orolig. Jag vet att jag är töntig men jag börjar fundera över hur det ska gå med språket när jag åker. Jag är rädd att jag inte ska kunna prata överhuvudtaget. Jag har höga krav på mig själv och hatar verkligen att säga fel. Sen är jag även rädd att jag inte ska förstå vad folk säger. Jag ska ju till en del av världen där de har accent. Tänk om jag inte förstår vad de säger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0