PISSVÄDER

Om vi inte märkt att vintern är här märkte vi det definitivt idag när vi hade rugbyträning i spöregn och hagel. Ursäkta språket med fy tusan vad kallt det var. Vädret var helt okej när vi satt innomhus men när vi gick ut för att träna började det ösregna och hagla. Woho.

Igår skulle jag ha haft fitness training på morgonen och tramping på eftermiddagen men jag var hemma med en huvudvärk som jag haft konstant sen i måndags. Den verkar inte vilja ge med sig. Kan bero på att jag fick några smällar i huvudet under måndagens rugbymatch. Vi spelade mot Central Southland och fick spö. 81 - 0 till dem. Men jag fick omkull två tjejer helt själv. Stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0