27.5

Jag har spenderat de senaste timmarna lyssnandes på låtar som var fettbra i låg- och mellanstadiet, samt kollat igenom alla mina prylar och funderar över vad jag ska skicka hem. Lite flashback till ett år sedan när jag packade min rosa resväska. Jag har tittat på mitt bungy jump och läst brev. Det känns skumt.

Saker jag kommer att sakna:
1. Jason
2. Värdfamilj och vänner
3. Milo (hunden och drycken)
4. Skoluniform
5. Rugby
6. Skittles
7. Att jag inte behöva satsa i skolan
8. Att prata engelska


Det känns som att allt kommer att vara på allvar efter att jag kommit hem. Trean och sen måste jag bestämma mig för vad jag vill göra för resten av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0