FIRST DAYS OF SCHOOL AND RIVERTON TRAMP

Skolan började i onsdags så vi har haft tre skoldagar nu. I år är vi year 13 så vi spenderar nu interval och lunch i the common room. The common room är ett helt vanligt rum med några stolar, en kyl, en micro och en diskbänk. Det speciella med the common room är att endast year 13 får vara där inne och våra mates är rätt så excited över det här rummet. Själv förstår jag inte riktigt varför det är så tufft.
Jag har ändrat mina ämnen också. Jag har inte längre study period, för jag känner ingen som hade samma study period som mig och jag ville inte sitta ensam i en timma varje dag. Så nu ska jag prova p/e (hahaha). Jag har inte haft p/e än men jag är i samma klass som Jason och han sa att de håller på med gymnastik. Fast de börjar inte med det praktiska förän jag har åkt hem så jag slipper visa hur kass jag är på gymnatik.

Jag blev frågad om jag ville följa med till Arrowtown den här helgen, men det blev inte av. Så igår följde vi med Bob till Riverton för en tramp i bushen. Vi gick genom den nyazeeländska bushen i 5 timmar och tittade på gamla kinesiska gruvshakt. Det var sådär. Men efteråt fixade vi det med glass.
Idag gjorde jag min homework, red med Lena around the block vilket är mer än en mil, och var ute och och sprang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0