DET HÄR HAR JAG GJORT OCH SKA GÖRA IDAG

Hej Sverige. Igår följde vi med på Farm Jam; FMX, BMX och MTB. Jag och Lena gick mest för att Ella och Saskia gick och vi har inte träffat dem på jättelänge. Det blåste och det regnade lite på oss och det var rätt tråkigt, men det var kul att träffa Ella och Saskia igen. Det känns sjukt skumt att Silvia inte var där! På vägen hem bestämde sig Bob för att hälsa på sina föräldrar som bor 5 min från Jasons så han släppte av mig hemma hos honom för en timma. Det gjorde mig glad.

Idag ska jag träffa Jason. De kommer och hämtar upp mig om någon timma eller så. Vi ska gå och se The Vow. So excited!

På tisdag har vi athletics day. Jag ska klä ut mig till nyckelpiga för jag är Thompson. Vi har fyra houses, typ som i Harry Potter. Thompson (bästa) - röd, Hamilton - gul, Watson - blå och Menzies - grön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0