LAST NIGHT OF BEING 17

Jag har varit en dålig svensk. Hata mig inte, men jag bakade inte kanelbullar på kanelbullens dag. Jag tänker baka dem, men hade inte tid för vi hade pony club.

En tråkig sak är att jag ser ut som en råtta i håret just nu. I söndags färgade jag håret eftersom att jag hade lite utväxt. Det slutade med att mitt hår var nästan vitt/gult. Så jag skulle färga tillbaka det men det blev grått. Det ser sjukt äckligt ut. Men jag ska få det fixat hos en frisör imorgon efter skolan. Fatta vilken tur jag har som lyckades få en tid imorgon. We've got stuff on every day this week. Och på måndag åker jag och Lena på sydöresan. Jag hade ärligt talat inte överlevt två och en halv vecka som jag ser ut just nu.

Anyway. När jag vaknar imorgon är jag 18 (!!!).

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett stort GRATTIS från oss!

2011-10-05 @ 14:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0