SMILEY FACE

Jag är så sjukt glad och lycklig. Allt känns fantastiskt just nu, förutom vädret. Gotta love Southland weather! Det regnar stup i kvarten och på vädret sa till och med att det skulle snöa. What the heck?! It's supposed to be almost summer. Galet.

Idag skulle vi ha spela softball och gått på zumba. Jag och Lilli åkte in till town efter skolan (Lena ville inte komma). Vi shoppade på Jay Jays (älskar den affären) och frimärken på postkontoret. Sedan gick vi på Starbucks där vi mötte upp Silvia och Ella. God I've missed them. De bor nära Winton (20 min från Invercargill) och går på Central Southland College men det är svårt att träffa dem ändå. Det var meningen att vi skulle gå på zumba tillsammans.

Men först skulle jag och Lilli spela softball men det visade sig vara inställt. Jason kom och vi gick med honom till Girls High där zumba är. Men när vi kom dit kunde vi inte komma in. Ikväll var det nämligen begränsat antal platser och vi fick inte plats. Jag och Jason gick ner till flodbanken och låg och pratade i en timma. Det gjorde mig väldigt glad. Det var kallt och jag hade shorts på mig men jag är ändå rätt glad att vi inte kom in på zumba.

Så man kan väll säga att idag inte blev riktigt som det var tänkt, men det blev hur bra som helst ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0