-

Idag hade vi vår första exam; English. Jag skrev bara en utav tre booklets. Det gick sådär. Jag var distraherad.
Men provet började inte förän klockan 2. Jag och Lena tog bussen in på morgonen. Vi gick till New World (supermarket) och köpte fruktsallad och såpbubblor. Sedan gick vi tillbaka till skolan och satt på rugbyfältet. Jason och Lilli kom och vi försökte plugga lite men gav upp rätt så snabbt. Vi spenderade 3 timmar där innan vi skrev provet.

Eftersom att vi skrev provet så missade vi bussen in till town. Jag, Lillia och Lena gick istället. Vi gick på mcdonalds och drack frappés. Tjejerna från skolan kom dit och vi satt med dem en stund innan vi var tvugna att gå till zumba.
Det var soligt idag vilket gjorde det till en jättebra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0