REFLEXSKÄRM

Idag har jag tillsammans med ett gäng av de andra fotoeleverna fotograferat personalen på komunhuset. Bilderna ska användas till deras infranät. Ett par timmar porträttfotografering med andra ord. Väldigt kul var det! Dessutom är det toppen bra att ha som referens om jag någongång ska söka ett fotorelaterat jobb.

Jag blev väldigt sugen på att införskaffa en reflexskärm. Jag är väldigt snål, och köper typ aldrig kameraprylar för jag har aldrig råd och jag orkar inte spara. Så jag lägger pengarna på annat istället, hehe. Nu har jag ju en del pengar sparat men de pengarna är ju tänk att jag ska ha i Nya Zeeland. Hur som helst så känns en reflexskärm som ett bra köp. Den är ju ett bra alternativ till en massa blixtar och man kan komma långt med en. Jag har kikat lite och det verkar som att man kan komma undan riktigt billigt. En 5 i 1 reflexskärm kan man köpa för 300 kr. Billigt!


ph. www.tvspelsweb.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0