PROJEKTARBETESTANKAR

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag hade ju tänkt göra om arbetet för att stoppa kiwifågeln från utrotning. Men det känns som att jag borde göra något vilket jag nog inte kan. Så nu vet jag inte vad jag ska göra längre. Jag funderar på att skriva om southern lights, eftersom att det förekommer i Invercargill där jag ska bo. Jag funderar även på ett arbete om Nya Zeelands natur, kanske en jämförelse mot den svenska? Men jag vet faktiskt inte. Hur skulle jag genomföra något sådant och vad skulle jag skriva i rapporten? Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åker också till USA i höst :) Vill du länka?

2011-05-19 @ 13:31:23
URL: http://matildaperidot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0