NYTT PÅ NZ-FRONTEN


Igår fick jag en friend request från en viss Lena från Tyskland. Min framtida värdsyster alltså, för de som inte vet. Hon är ett år yngre än mig och väldigt kort att dömma av bilderna på hennes profil. Vi snackade en liten stund och det visar sig att hon har skrivit till Delwyne (värdmamma) som har skrivit tillbaka. Jag är så avundsjuk! Jag har vetat om att jag har fått familj sedan i februari. Men nu har det gått mer än två månader och jag har inte fått mina placeringspapper än. Något mer än var de bor och vad de heter har jag inte fått reda på. Jag skulle vilja ha en mejladress åtminstone! Lena berättade att de har 600 kor och 6 hästar, och vi kommer att ha egna sovrum.

Imorgon ska jag och mamma på ett sex timmar långt avresemöte med STS. Det är förmodligen sista STS-grejen innan avresan i juli. Jag hoppas att jag får veta mer om min familj då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0