JAG HAR EN BRA KÄNSLA


Jag älskar känslan av att komma hem efter en joggingtur. Särskilt när man mindre än en timma innan låg på soffan och försökte komma på bra argument för att lyfta röven ur soffan. Och när man springer längre än vad man tänkt från början för att det kändes bra. Jag springer fortfarande inte så snabbt som jag vill, men förhoppningsvis kan jag förbättra min tid.

Imorgon ska vi föresten montera upp mitt 360grader-panorama som Sanna var så himla snäll och följde med mig och fotade uppe på Ullnabacken. Fotoläraren har varit alldeles lyrisk och MVG:t var solklart. Hon har i alla fall fixat så att det blir utskrivet i jätteformat så att det kan monteras i en cirkel, om ni förstår vad jag menar? Den ska i alla fall monteras med hjälp av någon metallställning hängandes från taket. Jag tar med kameran imorgon så att jag kan visa vad jag menar med min lite oklara förklaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0