AVRESEMÖTE






Hemma från avresemötet som var kortare än väntat. Det mesta de snackade om har jag redan hört förut. En man som representerade en organisation som sköter placering i USA fick oss att mentalt göra oss av med alla expectations genom att hälla ut dem ur ett imaginärt glas. Vi fick röda t-shirtar och gula ryggsäckar som vi måste ha på oss under flygresan. Snyggt värre! Ett som är säkert är att vi utbytesstudenter kommer att sticka ut på flyplatsen.

Jag pratade med en STS-representant om den uteblivna informationen om min värdfamilj. Tydligen har Sofia som jag mejlade med förut slutat, och Peter som kontaktade mig angående min värdfamilj i februari är inte kvar på kontoret. Så mitt placeringsbrev har antagligen glömts bort. Jag fick en mejladress till hon som har hand om detta och nu har jag mejlat så jag får förhoppningsvis information till veckan. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0