NÄSTA GÅNG NI HÖR FRÅN MIG ÄR JAG I NYA ZEELAND

Då har den stora dagen kommit. Dagen då jag, tillsammans med ett gäng andra från hela Europa, flyger till Nya Zeeland. Jag har väntat på den här dagen i ett år. Jag har sovit i min säng för sista gången på ett helt år. Det känns mer overkligt nu än vad det gjort innan. Vadå, ska jag till NZ? Klart jag ska! För nu sitter jag har iförd dagens megasnygga outfit. Igårkväll gjorde jag, men hjälp av Sanna, en sista edit av mina värskors innehåll och den stora landade på en vikt under 23 kg. Jag sa också hejdå till Sanna och Olivia igår vilket var rätt sorgligt. De har varit mina Åva-kumpaner i två år nu. Will miss you.

För den som vill skypa med mig någon gång under året så är mitt skypekonto theresan93.




Kommentarer
Postat av: ak

Buhuhu :'(<3

2011-07-26 @ 21:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0