WEEKEND

Hej mina kära svenskar. Jag vet att jag inte har skrivit på ett par dagar, men jag har inte hunnit. Sedan sist har jag skrivit uppsatser, matat hästar, varit ute och sprungit, varit på 50-årsfika, kollat in vad Invercargill har att erbjuda i shoppingväg och varit på Starbucks. Been looking forward to the weekend. And now it's finally here! Imorgon ska vi spela cricket med Tessas netball team och på söndag ska jag och Lena på ski trip.

Åh, jag och Lena ska få mata lamm! 50-åringen som för övrigt är en av Delwynes vänner har en massa får och ska ringa upp oss när hon har lamm som vi kan komma och mata. De är extremt söta. Jag springer förbi bl.a. ett fält med får och lamm när jag är ute och springer. De ser ut precis som lambi-lammet. Hoppas att hon ringer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0