LETTER FROM HOME


Idag fick jag brev hemifrån!

Jag saknar er! Jag fick tårar i ögonen när jag läste brevet och såg teckningarna. De var jättefina och jag blev super gad. Tack för osthyveln (jag har saknat osthyvlar! big time) och veckorevyn! Brevet jag skickade till er förra veckan borde komma fram snart om det inte redan har kommit.

Jag och Lena var ute och sprang idag. Första gången på nästan fem veckor för min del. Hehe, jag har varit lat. Jag borde verkligen börja igen med tanke på vad vi äter. Jag försöker att inte äta en massa brownies och kakor. Sen äter vi i princip hela tiden också, typ när vi är uttråkade. På the orientation meeting vi var på ett par veckor sedan sa områdesrepresentanten; "all European girls that come to New Zealand gain weight, don't think too much about it, you'll loose it when you go back home."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0