SUNDAY

Hey guys. Jag hade tänkt lägga upp bilder från redan hit men internet var för segt, så jag orkade inte. Jag har laddat upp hälften av bilderna och jag laddar nog upp resten imorgon.

Idag har vi varit ute och ridit en kort runda på Trudy. Vi hittade en död pungråtta. Really very yuckie. Jag red på Trudy medan Tessa och Lena gick brevid. Vi var vid en liten bro och på räcket låg något som såg ut som en katt och jag pekade på den och sa look. Och Tessa kollade och skrek. Rätt kul var det ändå.
Vi har även bakat brownies och kollat på en massa på TV. Åh, och kalvarna är sjukt söta! Jag höll på att dö, så söta var de. Jag ska ta bilder och lägga upp för ni bara måste se. Anyway, better go. School tomorrow. Ok, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0