SECOND DAY AT JAMES HARGEST

Okej så idag var the second day of school at JHC. Mitt schema har ändrats lite och nu läser jag year 12 arts istället för year 13 photography. Fotoläraren var rätt imponerad av mina fotokunskaper och att jag hade en systemkamera. Han sa, quote: "you could be quite useful". Jag skulle få gör en mixed media diary of my year at James Hargest, vilket jag var rätt excited about. Men de har tydligen gjort allt det roliga redan så de trodde att jag skulle få ut mer av year 12 art. Så så blev det.

Jag kommer även att byta media class vilket är lite tråkigt för det var ett par pretty cool girls i den klassen jag var i. Men nu kommer jag i alla fall att ha art och media studies med Lena. 
Biologin här är lätt. Visserligen så håller vi på med revision, men det är på gener och alleles. Det som vi i Sverige gör på högstadiet och lite i Biologi A.
På matten idag gjorde vi intergraler, vilket vi redan gjort hemma. Jag byter dock maths class imorgon. Men engelskan är densamma. Jag och Caroline från Belgien går i en English B class vilket är den lägre engelska nivån: våra classmates är understimulerade killar med koncentrationssvårigheter. Vi får se hur det går. Vi såg i alla fall "V for Vendetta" på engelskan idag. Imorgon har vi första Outdoor Rec då vi ska go mountain biking.

Nu är vi i Woodlands för köket är färdigrenoverat. Internet funkar på laptopen om jag sitter i kontoret. Så för den som vill skypa funkar det nu. Jag kommer hem från skolan 6 am svensk tid.

Kommentarer
Postat av: den som kommer sakna dig mest på åva ;)

haha värst vad du byter classes x)

men nu får du snart lägga upp lite bilder så vi minnns hur du ser ut och för att jag vill se dig i kilt x) <3

PS. du måste ge mig din adress och ditt nummer DS.

XOXO burpmaster

2011-08-02 @ 23:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0