RUGBY ON SATURDAY

Hur har ni det det hemma? Jag kan saga att jag saknar den svenska sommaren just nu. Det ar visserligen ingen sno men det ar svinkallt pa morgnarna och det ar en pina att ta sig upp ur sangen eftersom att det ar sa kallt. De har ju inte precis varma hus har.

En tjej, som for ovrigt var min buddy forsta dagen, fragade mig pa matten idag om jag vill folja med och se en rugbymatch pa lordag. Hargest spelar mot Boys' High. Jag hoppas verkligen att jag kan ga. Men vara vardforaldrar har sagt att de inte vill sitta och skjutsa oss, men det finns heller ingen buss man kan ta och de har inte fungerande cyklar. Gutting really. Jag vill inte sitta fast pa garden varje helg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0