QUEENSTOWN

Jag tog aldrig några bilder i Queenstown. Ni får helt enkelt nöja er med digital kamera-bilder och lita på mig när jag säger att det är sjukt vackert där uppe. Skidåkningen är rätt bra, men det är ett ganska litet skidområde. Vi lämnade Hargest strax efter 6 am och var uppe vid skidområdet vid 9. Det ingick i paktetet så de ville att alla tog en lektion så jag tog intermediate och åkte resten av dagen med ett gäng kiwis. Haha, de tyckte att jag var riktigt bra på att åka skidor. Antar att det kan bli så när man bor i Sverige. Strax efter 3 pm lämnade vi tillbaka skidorna och lämnade The Remarkables.

Jag kan tillägga att jag har kommit fram till att jag verkligen gillar dem, mitt "gäng" som jag hänger med i skolan. Det är jag, tre tyskar och en drös kiwis.




Queenstown.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Wow de ser jättefint ut!

2011-08-31 @ 01:31:52
URL: http://jesuiselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0