PREPARING FOR SNOW CAMP


random photo i took in auckland


Imorgon ska jag kliva upp klockan 5.30 för strax efter klockan 7 åker vi till skolan och sedan bär det av mot Queenstown och The Remarkables. Jag och Lena fick gigantiska ryggsäckar från skolan att låna för lägret. Vi skulle egentligen ha tagit hem dem igår men då skulle vi in till stan så vi fick bära runt på dem i skolan idag istället. Man kan lungt säga att vi såg ut som ett par tards och vi fick en hel del konstiga blickar. Men men, nu är allt packat och klart.

Jag har köpt vykort som jag kommer att skicka iväg till familj och vänner så snart som möjligt. Så några av er kan vänta er ett brev från Nya Zeeland inom en snar framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0