HEJ LÖSRYCKT INLÄGG

Jag som trodde att vi kommit överens om att ni skulle kommentera lite oftare? Inte en enda kommentar har jag fått. Not cool!

Idag kom Ngaire hit. Ngaire är vår områdesrepresentant. Hon skulle fylla i ett form om hur det går för oss. Men allt är bra, so no worries. Jag och Lena ska börja spela volleyball snart, och nästa vecka börjar vi spela i samma basketlag som Tessa. Ett basketlag för killar i Tessas ålder. Alltså födda 96a. Vår värdbror Hayden coachar och kom över för att fråga vad vi vill ha för nicknames på våra t-shirts. Det verkar som att mitt nickname blir fit, bara för att jag är så fit. Eller ja, det är ett internt skämt.

Jag har en aning träningsvärk för tillfället. Jag ångrar att jag inte sprang på fem veckor. Jag har tappat så mycket av min kondition. Men jag sprang både idag och igår + styrkeövningar efteråt. Jag ska bygga upp min kondition igen även om det tar ett tag. I'm getting there.

Ytterligare en trevlig sak som jag tänkte att ni kanske vill veta är att vi snart ska ta hästarna till huset från the trees, hagen där de stått över vintern. Dessutom ska vi förmodligen låna två hästar. En till mig och en till Lena. How great is that?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi läser din blogg dagligen. Bilderna är fantastiska. Träna lagom och må gott!

2011-08-30 @ 10:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0