GOOD STUFF

Jag har bloggtorka (ni borde kommentera mera, och berätta för mig vad jag ska skriva om) så jag tänker skriva en lista över saker som gjorde mig glad idag:

♥ Idag var det riktigt varmt för att vara vinter. Hela 13 grader. Sådana temperaturer får man inte under en svensk vinter.

♥ Under interval fick jag höra att jag låter som en äkta kiwi. Verkar som att jag håller på att få en accent.

♥ Jag fick merit på mitt första matteprov. Motsvarigheten till vg, men jag tror inte att jag var särskilt långt ifrån excellence (mvg).

♥ Imorgon är det teachers only day; no school!

Kommentarer
Postat av: sanna :D

hahaha jag kan komentera lite om du vill;)

det var fett tomt utan dig i går :(



Ps vi måste bli bättre på att vara inne på face samtidigt <3 Ds





2011-08-23 @ 09:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0