LÖRDAG

Jag börjar bli lite allmänt rastlös. Jag går och väntar på att det ska ske något på NZ-fronten. Jag har läst om folk som nyligen fått reda på värdfamilj och börjat mejla med värdfamiljen. Men jag då? Visserligen vet jag att jag har en familj och hur den ser ut. Men jag vill ha mitt officiella värdfamiljsbrev. Så att jag vet att det är säkert. För just nu känns det inte så verkligt som jag vill att det ska kännas. Tänk om det visar sig att jag inte får bo hos den här familje. Jag har två av mina värdsyskon på facebook. Jag har tänkt ett flertal gånger att jag borde skicka ett meddelande till dem. Jag har pratat lite med min värdsyster men det var typ en månad sedan. Saken är den att jag inte vet vad jag ska skriva. Jag tror att jag inte riktigt vågar fråga en massa saker, eftersom att det inte känns 100% säkert ännu. Vad ska jag göra!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0