STUDIEUPPEHÅLL

Idag var jag förbi studie och yrkesvägledaren då han velat att jag ska titta in. Tydligen har min ansökan om studieuppehåll försvunnit. Så nu måste jag fylla i en ny lapp. Men det skulle inte bli några problem. Det finns plats i klassen under mig och det kommer att beviljas (för det gör det alltid som syon sa).

Jag har blivit så himla taggad på att åka under den senaste tiden. Jag är inne på min framtida skolas hemsida i princip varje dag och googlar Invercargill gör jag med jämna mellanrum. Och jag har ju som sagt haft lite kontakt med min värdsyster. Nu är det ungefär 3 månader kvar tills jag åker (max 3 månader och 12 dagar). Snart är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0