PIE APPLE

Idag hade vi en ganska fantastisk dag. Det regnade inte för första gången på ett tag. Vi gick och såg The Vow som var en jättesöt film. Efteråt köpte vi subway som vi gick till Queenspark och åt medan vi tittade på ankorna. Sen gick vi på the International club picnic en liten stund innan vi gick och köpte glass. Vi gick hem till Jason genom Thompsons bush. Jag stannade över middagen och sedan körde de hem mig. Jag var jätteglad idag.

Dagens roligaste var när vi skulle presentera oss på picknicken med att säga vårt namn och någon fom av mat som började på samma bokstav som sitt namn. En av asiaterna hade ett namn som började med p. Hon presenterade sig som Pie apple. Fast hon menade pineapple. Jag vet att det är lite stink, men jag garvade läppen av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0