WHAT I'VE DONE THE PAST WEEK

Jag har fått klagomål om att jag skriver för lite så här kommer ett inlägg.

Vet ni vad? Tro det eller ej men det har inte regnat på nästan en vecka. Det har varit soligt varje dag. Rätt otroligt faktiskt. Det har regnat eller åtminstone varit molnigt nästan varje dag sedan vi kom hit. Så vi har haft jättebra ridväder!

Förra veckan var vi bara hemma. Jag sprang och red typ varje dag. På torsdagen åkte vi intill town för Lena hade en tid hos läkaren.
I fredags gick vi på ett farewell party för Clem som flyttar till Dunedin och börjar på uni nästa år. I lördags var jag med Jason hela dagen. Jag kollade på hans softball game och sen var vi hemma hos honom, på kvällen köpte vi glass och såg på film. På söndagen kom Jason ut hit. Det var meningen att jag skulle lära honom rida men det blev inte av. På kvällen följde vi med till kyrkan för att titta på en körgrej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0