5.06

Jag är megatrött. Igår (när jag fortfarande låg i sängen) fick jag ett sms att vi hade rugbyträning. Den var visserligen frivillig men jag kände att jag behövde lite extra träning. Men på förmiddagen cyklade jag och Lena till gymmet. Så efter två träningar igår och gym idag är jag ganska så trött och jag har träningsverk.

Jag tror att jag vill åka hem till Sverige nu. Det regnar och är kallt varje dag och jag är trött på skolan och faktiskt också på att vara utbytesstudent. Ett år är tillräckligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick ditt vykort idag. Tack!!Vill också tacka för att du har skriviti din blogg så att vi har fått följa dig som utbytesstudent. /Kramar fr. mormor o.

morfar.

2012-06-12 @ 19:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0