KARTONGKAJAK OCH BASKETLYCKA

Och så var vi tillbaka i skolan igen. Skolan känns allmänt blaj just nu. I engelska skriver vi columns och jag skriver om hur det är att vara utbytesstudent i NZ. Vi byggde en kajak av en kartong och gjorde en flod av pilar i kafeterian i outdoor rec idag. Calculus är för obegripligt för min smak och jag gillar inte min foto lärare.

Efter skolan åkte jag in till town med Jason. Jag köpte en penna (exciting) och han köpte lösmustascher och en brandmanshatt till imorgon. Sen åkte vi hem till honom och pluggade biologi. Klockan 8 började vår basketmatch så han följde med dit. Vi förlorade. Som vanligt. Yes!

Imorgon är det athletics day. Och för en gångs skull tänker jag ta med mig kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0