PLACERING

De har problem med systemet på STS så jag har inte fått ett riktigt placeringsbrev ännu, men jag vet vart jag ska bo. Sofia på STS, som jag mejlade med, skrev att hon tyckte det var viktigt att jag får veta vart jag ska så snart som möjligt. Så nu vet jag vart i Nya Zeeland jag ska bo och jag vet hur min familj ser ut.

Så ... Jag ska bo i Invercargill. Jag kommer alltså att bo väldigt långt söderut i Nya Zeelands sydligaste stad. Detta betyder att det kommer att vara ganska kallt. Vilket var lite av en besvikelse. Men det blir nog ett bra år i alla fall. Jag kommer att bo på en gård där de har hästar, kor, katter och hundar som ligger ca 20 km utanför Invercargill. Jag kommer därför att åka skolbuss till skolan.

Men familjen då?
Värdföräldrar:  Robert och Delwyne
Värdsyskon:  Daniel (M) 24yrs, Tessa (F) 14yrs, Hayden (M) 22yrs, Reuben (M) 20yrs

Jag kommer att gå i James Hargest College: www.jameshargest.school.nz
Skoluniformen är som förväntat inte den snyggaste. Det finns bild på skolans hemsida om ni har lust att kika på den. Annars har jag lovat att lägga upp bild på mig iförd uniformen i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0