SJU YNKA DAGAR

Jag håller på att freaka. Det är bara sju ynka dagar kvar till avresa!

I pappersbunten med information jag fick i maj stod det att flygbiljetterna skulle komma ca 10 dagar innan. Nu är det sju dagar kvar och jag har inte fått dem. Det är ju faktiskt en vecka kvar men jag kan inte låta bli att börja noja lite. Jag har heller inte fått någon mer information om rundresorna och hur man bokar dem. Min tyska "syster" har redan bokat och jag vet ingenting. När jag mejlade STS så fick jag svaret att jag skulle få mer information snart. När är snart?

Vad jag också såg när jag läste igenom papprena var att man skulle behålla originalet av betygen för att ta med till NZ, och skicka en kopia till STS. Jag fick det pappret fixat sista skoldagen och jag var rätt säker på att jag inte skulle klara det. Men det gjorde jag. Jag var i alla fall sjukt stressad över detta papper och skickade iväg det så fort som möjligt. Så originalet har jag skickat iväg och jag har ingen kopia. Hoppas att det inte gör så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0