MEJL FRÅN VÄRDFAMILJEN & NY DATOR

Imorse när jag loggade in på mejlen hade jag fått ett mejl från min värdmamma. Hon skrev att hon ser fram emot att jag och Lena kommer. Det kommer att vara mellan 5 och 8 grader när vi kommer och jag ska ha med mig kläder som jag kan tänka mig att ha på gården eftersom att de kommer att bli smutsiga. Hon vill även att jag ska skriva namn i alla mina kläder, "because 3 girls in one
house, and all the washing getting mixed up is going to be hard to work out what belongs
to whom."

Papi har köpt en ny laptop till mig som jag ska ha med mig. Min gamla hade ett par år på nacken och var sjukt seg. Den nya har fingerprint recognition vilket betyder att jag kan ersätta lösenord med fingeravtryck. Det är superfascinerande att jag kan logga in på facebook genom att dra fingret över en liten läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0