FREDAG

Idag har jag solat i massor och varit med Sanna. Vi var iväg och gick lite i butiker/köpte saker som vi behövde och sedan tog vi en ytterst trevlig promenad på kvällen. Men när vi typ var klara men att gå i butiker hittar jag den perfekta skjortan. Jag har letat efter exakt en sådan hur länge som helst och hade gett upp hoppet på att hitta en innan jag åker eftersom att det är sommar och skjortan inte är idealisk för årstiden. Men så hänger den där. Det kändes meant to be och nu är jag i stort sett pank. Men jag har inte lång tid kvar i Sverige och jag kan ju inte ta med mig hur mycket som helst, så inga fler inköp. Jag har sparat en hel del pengar under det senaste året. Jag ska bland annat betala en rundresa som, och jag kommer även att kunna dryga ut "månadspengen" eller vad man nu ska kalla den.

STS anordnar resor i värdlandet. På Nya Zeeland är det rundresor; en på sydön och en på nordön. Mina föräldrar erjöd sig att betala den ena om jag betalar den andra själv vilket är toppen för då får jag chansen att se hela landet. Visst, jag ska bo på sydön men det är fortfarande massor som jag inte hade fått se om jag inte skulle åka på sydöresan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0